nedeľa 15. júla 2012

Nákazlivá choroba (2)

Nákazlivá choroba, 3. časť


"Ako si mohla písať celý príbeh ako jeden neprehľadný blok textu, to nepoznáš enter?!" Yumi stála nad Nadeshiko, ktorú surovo sotila na zem a natrhla jej pri tom akosi záhadne peru.

(nový odsek) "Au..." Zastonala Nadeshiko, no po chvíli sa postavila a zatackala sa. "Čo také som urobila...?" Spýtala sa zronene svojej dobrej kamarátky a so slzami v očiach sa na ňu pozrela. "Čo také som ti urobila, že tieto tvoje žiarlivé scény mám trpieť, do frasa?!"

(nový odsek) Yumi zrazu stŕpla a do tváre sa jej dostavil kyslý výraz. "Žiar-žiarlivé? PREČO ŽIARLIVÉ????!!" Skríkla Yumi a dala Nadeshiko ďalšiu facku, wrrr.

(nový odsek) Seiji síce nechápal prečo, no Naomi to vedela moc dobre. Nemala však chuť to teraz zmätenému Seijimu vysvetľovať, tak ho odviedla na zástavku a zakývala mu. (Komu? Seijimu? Veď keď ho tam vlastnoručne odviedla, asi tam bola s ním, tak na čo mu kývala? Odchádzal vôbec dakam, keď pôvodne mieril k Nadeshiko domov, nie preč odtiaľ?)

(nový odsek) "Toto mi nerob! Ja viem, čo cítiš k Seijimu. Išli sme spolu robiť projekt, len som ti to zatajila a vymyslela som si miesto toho návštevu babky, aby som trochu zdramatizovala tento príbeh a nie je to nejaké utešovanie!" Vravela Nadeshiko s vyrazeným dychom. (Radšej sa ani nepozastavujem nad tým, ako sa dá rozprávať s vyrazeným dychom, ešte stále totiž dumám, o akom utešovaní a v akom zmysle to slečna rozpráva...)

(nový odsek) "Mne je to jedno, určite spolu spávate, teda pozerávate anime, zradila si ma, napriek tomu, že si to vedela! Nechcem mať s tebou nič spoločné!" Takto sa ich rozhovor skončil.

(nový odsek) No po dvoch týždńoch sa Yumi po veĺmi dobrej kamarátke začalo... – stískať niekomu maniakálne krk, wrrr. Rozhodla sa, že ako spomienku si pozrie jej obľúbené anime Soul Eater.

(nový odsek) "Makaaaaaa CHOP!" Zaznelo v jednom diele a Yumi sa na zábavnej scénke so Soulom a Makou musela zasmiať. Anime sa jej zrazu v tomto momente hodne začalo páčiť.

(nový odsek) "Je to vážne nákazlivá choroba...." Povedala si Yumi, vypla počítač a ľahla si do postele – až také nákazlivé to bolo, že jej na dnes stačilo...."Ale to, čo Nadeshiko urobila jej nikdy nezabudnem...i keď vlastne nič neurobila a ja len vyvádzam ako taká krava..."

THE END :)))


Sorry, že to bolo také krátke, ale ponáhľam sa, tak dúfam, že sa páčilo ;))) A zasa, gome, že také niektoré škaredé slová tu padajú xD (Hm, škaredé slová? To „gome“ je asi dáka strašná nadávka, všakže?!)

Nákazlivá choroba, 4. časť


Ráno sa Yumi zobudila na neprestajné kikiríkanie susedovho kohúta.

(nový odsek) "Mami?" Spýtala sa Yumi mamy, ktorá utierala riad.

(nový odsek) "Áno? Počuj, dnes keď nie je škola, ti dám nejaké peniaze a môžeš ísť do mesta, upratovať nebudeme, lebo aj ja idem von."

(nový odsek) Yumi sa rozžiarili jej krásne bordové oči (B-bordové?!) a objala mamu. "Ďakujem, mamiiiiiiiiiii, ďakujem, ďakujem, ďakujem!!!" Opakovala stále dookola Yumi a točila sa dokola. Dokola.

(nový odsek) "Nepozveš aj Nadeshiko a Naomi?" Spýtala sa mama milo.

(nový odsek) "Jasné, že áno!" Povedala nadšene Yumi. "Alebo radšej nie...." Povedala Yumi, keď si spomenula na udalosť spred dvoch týždňov.

(nový odsek) "Stalo sa medzi vami niečo?" Spýtala sa ustarane mama a pohladila Yumi po vlasoch.

(nový odsek) "Nie, nič...." Povedala Yumi a zaliezla do izby sa prezliecť.

(nový odsek) "Naomi? Ahoj, pôjdeš so mnou do mesta? Mám koooooooooopec peňazí, matka ma podplatila, len ešte neviem za čo..." Spýtala sa Yumi Naomi a do telefónu iba mlčky prikyvovala (Kto mlčky prikyvoval? Naomi? Ako sa potom cez telefón dohodli, keď Naomi iba mlčky prikyvovala?).

(nový odsek) Po chvíli sa obe dievčatá zišli pred veĺkým obchodným centrom.

(nový odsek) "Ahoj, Naomiiiiiiiiii!" Kričala a mávala Yumi na nehybne stojacu Naomi.

(nový odsek) "Ahoj, Yumi, kde chceš ísť?" spýtala sa Naomi otrávene – ešte stále bola na Yumi nahnevaná, keďže ona, Naomi, nič neurobila, a Yumi sa pri tom kvôli tej trápnej potýčke s Nadeshiko nebavila ani s ňou! Každopádne keďže bola Yumi teraz prachatá a Naomi dúfala, že sa jej niečo tiež ujde, bola na najlepšej ceste odpustiť jej.

(nový odsek) Yumi sa najprv na chvíľu zamyslela a potom prehovorila: "Mohli by sme ísť napríklad sem!" Ukázala na malý butik.

(nový odsek) "No dob.." Nestihla dohovoriť Naomi a Yumi ju už ťahala do butiku.

(nový odsek) "Toto sa mi páči! Aj toto! Toto tiež! Jéééééj toto si asi kúpim!!!" Vykryiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikovala (Inak toto bolo dosť au!) Yumi na každú roztomilú vec (Čo je autorka za pseudo-otaku, keď ani nepiští „kawaiiiiiiii“?!) a primeriavala si ju ku sebe.

(nový odsek) "Yumi, nemáš tu dosť peňazí, musíš si to vedieť rozložiť tak, aby ti vyšlo aj na autobus..."

(nový odsek) Yumi sa zamračila, odčlenila si časť peńazí na autobus a potom iba kývla hlavou. "Moc peňazí mi po odčlenení už nezostáva, ale čo už..." (Koľko stojí v Japonsku jedna cesta autobusom? 15 tisíc jenov?)

(nový odsek) Naomi prevrátila očami a povzdychla si. Po mučivom nakupovaní (Ha?! Čo je na dobrovoľnom nakupovaní mučivé? Ja by som sa kľudne nechala umučiť!) sa dievčatá zastavili ešte v bufete a pred obchodom sa zasa rozlúčili. (Dosť šokujúce, že sa pred odchodom spolu... rozlúčili!)

(nový odsek) "Ahoj, mami!" Kričala Yumi, keď prišla domov.

(nový odsek) "Ahoj, zlatko, ako bolo?" Spýtala sa mama, keď Yumi vošla do obývačky.

(nový odsek) "Super...(medzera)nabudúce skúsim pozvať aj Nadeshiko..." Povedala Yumi. "Aspoň sa udobríme..." Dopovedala ticho, keď prišla do izby.

THE END :)))


(Vďaka tomu veľkolepému „the end“ na konci každej časti mám pocit, akoby to už nadobro končilo! O to horšie potom je, keď zistím, že to stále skončiť nechce a nechce!)



autorka pôvodného veľdiela: Limonáda-chan
glosátorka: Ayamee

článok pripravila: Ayamee

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Čo si nám želáš oznámiť?